Przejdź do głównej treści

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Oferta

Widok zawartości stron Widok zawartości stron

Oferta

Sekcja Organizacji Konferencji zajmuje się kompleksową organizacją wydarzeń. Nasz profesjonalny zespół służy wsparciem i doświadczeniem już na etapie planowania imprezy. Działając na rynku konferencji i kongresów od 1991 roku,  nieustannie wzbogacamy swoją ofertę, obserwujemy najnowsze trendy, wychodząc naprzeciw indywidualnym wymaganiom naszych klientów.

Nasze działania koncentrują się na zarzadzaniu organizacją dużych wydarzeń, często obejmujących wystawy firm oraz atrakcyjny program imprez towarzyszących.

Nasza aktualna oferta obejmuje kompleksową organizację wydarzeń w trzech etapach:

1. Etap planowania

Konsultacje przy tworzeniu koncepcji  wydarzenia
Wykorzystanie bogatego doświadczenia przy tworzeniu budżetu wydarzenia
Rezerwacja  obiektów na potrzeby wydarzenia

2. Etap realizacji i zarządzania

Zarządzanie rejestracją i obsługą uczestników
Obsługa administracyjna i finansowa:  przyjmowanie opłat konferencyjnych, wystawianie faktur dla uczestników, realizacja zwrotów kosztów podróży dla zaproszonych gości, itp.
Koordynacja procedur przetargowych
Koordynacja poszczególnych elementów wydarzenia:
Catering oraz program imprez towarzyszących (bankiety, uroczyste przyjęcia)
Organizacja programu turystycznego (wycieczki, zwiedzanie miasta)
Usługi transportowe związane z realizowanym programem imprez
Przygotowanie materiałów konferencyjnych oraz oprawy plastycznej
Organizacja sprzętu do tłumaczenia symultanicznego

3. Etap finalizacji i rozliczania

Przygotowanie końcowych zestawień
Zamknięcie wydarzenia

Naszym głównym celem jest profesjonalna realizacja wydarzenia, które zawsze powinno mieć wyjątkowy wymiar, niezapomniany charakter, który na długo pozostanie w pamięci zarówno organizatorów, jak i samych uczestników.